שבועיים מופלאים ביער השחור

שבועיים ביער השחור

שבנו מטיול נפלא בן שבועיים ורציתי לשתף את מסלולינו כדי שאולי יסייע לאחרים כפי שעזר לנו כל המידע הנפלא שסיפק יוני והחברים באתר הנפלא הזה.
יצאנו לדרכינו משפחה בת חמישה נפשות (שלושה ילדים בגיל: 14, 6,11). טסנו עם לופטננזה ונחתנו בפרנקפורט.
לאחר הנחיתה בפרנקפורט, יצאנו לדרכנו למלון לעצריה ראשונה בהיידלברג. עיירה יפיפייה. עלינו רגלית לטירה, הצטלמנו, התרשמנו מהגינות והנופים היפים. המשכנו למלון בRust. סוויטה גדולה מאוד במלון Hotel Apollon Rust. מאוד אדיבים במלון, מסודר ונקי. 300 מטר מפארק אירופה. המלון מספק הסעות לכניסה הראשית של הפארק בבקרים.
את היום הראשון בילינו בפארק אירופה (קניתי יום לפני נסיעתנו את הכרטיס השחור שכולל בתוכו את פארק אירופה) – נתתי לבוגרים שלנו (בני 14 ו-11) לתכנן מראש אלו מתקנים רוצים שנעלה עליהם והם גם למדו איך להשתמש בתור הורטואלי. כך שבפארק עצמו זרמנו אחריהם. מציעה לא להתעכב מוקדם בבוקר במתקנים בהם התורים ארוכים כי בהמשך היום מתפנה מקום בתור הוירטואלי ואם לא, יש סיכוי רב שבסוף היום לא יהיו הרבה תורים (כך היה אצלנו).
את היום השני בילינו ברולנטיקה. הכרטיסים נקנו מראש כי הבנתי שהם אוזלים מהר. רולנטיקה היתה מושלמת והתאימה מאוד לכולנו.
ביום השלישי ביקרנו בחבל אלזס: התחלנו בשטרסבורג. התרשמנו מכנסיית נוטרדם והמשכנו בשוטטות עד לצרפת הקטנה. המשכנו בנסיעה לקולמר. שם עשינו סיור עם הרכבת הלבנה שהראה לנו את כל העיר (הסברים בעברית).
למחרת ארזנו ויצאנו לדרכנו לחלק השני של הטיול בטיטיזי. לקחנו סוויטה במלון Hofgut Strenen. זהו המלון שבו מתחיל מסלול הרוונשלוכט המקסים. כמו כן, נמצא שם שעון הקוקיה המפורסם. בדרכנו למלון עצרנו בפיירבורג. משם המשכנו לפארק שטייוואנסון. בו כל הילדים נהנו ובילינו כמה שעות.
למחרת נסענו לעיירת Hinterzarten ,שם הלכנו את מסלול הגמד פלחטל שהיה נחמד וקליל עם מתקני שעשועים לאורכו. משם המשכנו לטיילת טיטיזה ושיט באגם.
ביום השישי בילינו במפלי הריין. ירדנו דרך טירת לאופן ולקחנו את הסירה האדומה. כשסיימנו הביקור עברנו לפארק החבלים. הגדולים נהנו מאוד ולא רצו לעזוב גם אחרי מספר שעות…
בימים הבאים עלינו על רכבל שאואינסלנד, נהנינו מאוד מפארק באד פארדייס , מתחם הטרמפולינות וחבלים בפאנדורנה (ליד מסעדה אטלקית עממית נפלאה שהומלצה מספר פעמים פה באתר). עלינו במגלשות טונדאו (התורים לא היו נוראים כלל) וירדנו למפלי טונדאו (הליכה קצרה). כמו כן, עשינו את מסלול שביל הפסלים החביב והרגוע ויום קניות מוצלח בפיירבורג. לסיכום, היה טיול סופר מוצלח ומהנה.


סיפור הטיול שותף בקבוצת הפייסבוק של היער השחור ועלה לאתר באישורה של Efrat Rubin

אז מה היה לנו?

תודה שהצטרפת

המידע שביקשת כבר בדרך!
במידה ולא מצאת אותו בתיבה הראשית כדאי לבדוק גם בתיבת קידומי המכירות או הספאם (גם זה קורה לפעמים)
כמובן לא לשכוח להוציא אותו משם, כדי שתוכלו לקבל גם את שאר החומרים שהבטחתי לשלוח לכם

מתעניינים ביער השחור?

הצטרפו אלינו לקבוצת הפייסבוק ונשמח לעזור.

מתעניינים ביער השחור?

למה להתלבט לבד? הצטרפו אלינו לקבוצת הפייסבוק ותוכלו לשאול את מי שכבר ביקר במקום.