שטרסבורג שבחבל אלזס

שטברסבורג שבחבל אלזס

שטרסבורג - Strasbourg

שטרסבורג, בירת חבל אלזס, היא עיר יפיפייה, צעירה ודינאמית המהווה נקודת עצירה למבקרים בחבל אלזס. עיקר הביקור בעיר מתרכז בדרך כלל באזור כיכר קלבר, דרך קתדרלת נוטרדאם וכיכר גוטנברג.

חג המולד בשטרסבורג
אם אתם נמצאים באזור בתקופת הכריסמס מחכה לכם הפתעה מדהימה. חבל אלזס נחשב לא פעם כדיסנילנד של שווקי הכריסמס ושטרסבורג כבירת החבל מתקשטת כולה בשווקי חג המולד ססגוניים, אורות וצבעים מדהימים.

מלונות מומלצים בשטרסבורג

נוסעים לעיר ומחפשים מלון לישון בו? ריכזנו עבורכם רשימת מלונות מומלצים שכדאי לבדוק

  • מלון BOMA easy living hotel – מלון מודרני באזור צרפת הקטנה קרוב לאטרקציות המרכזיות בעיר
  • Citadines Kléber Strasbourg – מלון דירות מאובזר ומצויד הממוקם במרכז העיר העתיקה במרחק הליכה מכל המקומות הטובים
  • Hotel Les Haras – מלון 4 כוכבים הממוקם במבנה היסטורי מהמאה ה-18 
  • Aloft Strasbourg Etoile – מלון צעיר במרכז העיר בקרבת הקתדרלה של שטרסבורג
  • Hôtel Gutenberg – מלון הממוקם בכיכר גוטנברג עם צוות שירותי ומיקום מעולה
  • Life Renaissance – מלון במיקום מעולה, חדרים נקיים ודירות מאובזרות

 

לחצו כאן לחיפוש מלונות נוספים בעיר שטרסבורג

אטרקציות מרכזיות בשטרסבורג

קתדרלת נוטרדאם

Cathédrale Notre-Dame – קתדרלה מרשימה בסגנון גותי, הכוללת צריח מרשים בגובה 142 מטר, שעון אסטרונומי ועיטורים רבים נוספים, יש הטוענים שניתן לראות אותה מכל נקודה בעיר.

סביב הקתדרלה ישנם מבנים מרשימים נוספים כמו: ארמון רוהאן  – The Palais Rohan, המוזיאון הארכיאולוגי, מוזיאון האומנויות ועוד.

צרפת הקטנה

The Petite France quarter – אתר מורשת עולמי והוא אחד הרובעים היפים ביותר בשטרסבורג אם לא היפה שבהם. הרובע הוא רובע ציורי המתאפיין בבתים המשולבים בקורות עץ ואשר הממוקמים על גדות הנהר. אגב השם צרפת הקטנה ניתן למקום על שם הוספיס שפעל במקום במאה ה-15.

רובע צרפת הקטנה
צרפת הקטנה שבשטרסבורג

כיכר קבלר

Place Kléber – הכיכר המרכזית של שטרסבורג הקרויה על שם גנרל קלבר שניצח את קרב תבור בארץ ישראל, מדובר בכיכר רחבת ידיים בה תוכלו למצוא חנויות רבות, שווקי חג מולד (בעונה), מבנים מרשימים בתי קפה ועוד.

כיכר גוטנברג

Place Gutenberg – כיכר הקרויה על שם אבי מהפכת המפורסם יוהאן גוטנברג. הכיכר מהווה בדרך כלל נקודת הקצה למטיילים באזור, בכיכר תוכלו להתרשם מהמבנים באזור, לאכול ארוחה קלה, לשתות קפה או סתם לנוח קצת ולהנות מהאווירה.

כיכר הרפובליקה

Place de la République Garden – הכיכר הממוקמת בתחילתו של האזור בחדש של שטרסבורג, הכיכר מהווה כגן ציבורי גדול שסביבו ניתן למצוא מבנים מרכזיים כמו הספריית האוניברסיטה הלאומית, התיאטרון הלאומי, ארמון הריין ובמבנים מרשימים נוספים.

בית הכנסת הגדול של שטרסבורג

Synagogue de la Paix – בשטרסבורג ישנה קהילה יהודית די גדולה והיא אחת הקהילות העתיקות שבאירופה. עיקר הקהילה מתרכזת ברובע Contades שבו גם ממוקם בית הכנסת הגדול. בית הכנסת הוקם במקום בית הכנסת הקודם של העיר אשר הושמד על ידי הכיבוש הנאצי. מדובר במבנה מרשים וגדול המשמש את הקהילה שבמקום.

בית הכנסת בשטרסבורג
בית הכנסת בשטרסבורג

שיט תעלות

Batorama – שיט בתעלות שטרסבורג על גבי נהר האיל (ILL) אשר חוצה את העיר, השיט מתבצע בסירת זכוכית ועובר בנקודות עניין מרכזיים בעיר. אטרקציה מומלצת למי שמגיע לביקור קצר באזור.

סיורים ברחבי העיר

ברחבי העיר ניתן למצוא סיורים שונים ומגוונים העוברים דרך נקודות עניין מרכזיות דוגמת “צרפת הקטנה” הרובע הגרמני ועוד.

סיור סגווי בעיר שטרסבורג | סיור מודרך בין 2.5 שעות על אופניים | השכרת אופניים ליום אחד | סיור קולינרי בן שעתיים ברחבי העיר | סיור מודרך בשוק חג המולד של שטרסבורג

מוזיאון המדע לה וייזו

Le Vaisseau – מוזיאון מדע הממוקם בשטרסבורג ומציג תערוכות אינטראקטיביות מהנות ומעניינות. הילדים יוכלו להעביר במקום ובהנאה רבה, מספר שעות עד יום מלא. מתאים למי שמגיע לביקור של מספר ימים באזור.

אתר אינטרנט: levaisseau.com

קניות בשטרסבורג

אם אתם חובבי קניות כדאי לדעת שבשטרסבורג תוכלו למצוא מגוון חנויות, קניונים ומרכזי קניות המרוכזים במרכז העיר ובמרחק הליכה קצר מאזור צרפת הקטנה.
בין החנויות ניתן למצוא סניפים של הרשתות פריימק (Primark Strasbourg) המפורסמת והמוכרת, H&M, אפל, Boss, דיזל, Foot Locker, C&A, זארה ועוד

אחרי הקניות אל תשכחו לקנח בגלידת פרח טעימה בדוכן Amorino שליד הקתדרלה.

התמונות באדיבות Pixabay

אז מה היה לנו?

תודה שהצטרפת

המידע שביקשת כבר בדרך!
במידה ולא מצאת אותו בתיבה הראשית כדאי לבדוק גם בתיבת קידומי המכירות או הספאם (גם זה קורה לפעמים)
כמובן לא לשכוח להוציא אותו משם, כדי שתוכלו לקבל גם את שאר החומרים שהבטחתי לשלוח לכם

מתעניינים ביער השחור?

הצטרפו אלינו לקבוצת הפייסבוק ונשמח לעזור.

מתעניינים ביער השחור?

למה להתלבט לבד? הצטרפו אלינו לקבוצת הפייסבוק ותוכלו לשאול את מי שכבר ביקר במקום.