לינה בחבל אלזס

קאנזל רזידנסז

חבל אלזס שבצרפת ממוקם קרוב מאוד לאזור היער השחור ורוב המבקרים ביער השחור בוחרים להגיע אליו לביקור קצר ולחזור ללינה באזור היער, אך עם זאת יש המעדיפים להתמקד באזור חבל אלזס ומחפשים מקום לינה בחבל עצמו לצורך טיולי כוכב, בפוסט זה ארכז עבורכם מספר מקומות לינה מומלצים בחבל אלזס.

הערה: לפני הזמנת מקום לינה מומלץ לקרוא את הטיפים שלנו בקישור טיפים להזמנת מקום לינה ביער השחור גרמניה.

מקומות לינה מומלצים בחבל אלזס

כפר הנופש Résidence Pierre & Vacances Le Clos d’Eguisheim, הוא כפר נופש מומלץ באזור חבל אלזס. הכפר ממוקם במרחק נסיעה של כ-5 דקות מהעיירה קולמר ומתאים מאוד לטיולי כוכב באזור. הדירות במתחם מאובזרות במטבח מצוייד ובכפר עצמו ניתן למצוא בריכה מקורה ומחוממת.

פארק הנופש רזידנס פייר אנד ואקאנסס לה קלו ד'אגיסהיים

Colmar Hotel, המלון בעל השם המחייב ממוקם בעיירה קולמר כ10 דקות הליכה מהמרכז, המלון נחשב לאחד המלונות הנמכרים ביותר בקולמר. מדובר במלון נקי, חדיש ונוח ועם צוות שירותי ביותר ועם שירותי חניה ללא תשלום עבור אורחי המלון.

מלון קולמר

מקום האירוח Hotel Le Colombier Suites הוא מלון סוויטות מומלץ הממוקם בונציה הקטנה שבקולמר ומציע חדרים וסוויטות אטומים לרעש המשקיפים על רחובות הכפר או על הגן.

מלון לה קולומבייה סוויטס

מלון Mercure Colmar Centre Unterlinden הוא מלון המדורג בדירוג של 4 כוכבים בעיירה קולמר וממוקם במרכז העיירה קולמר. במלון תוכלו להנות משירות אדיב, דלפק קבלה הפעיל 24 שעות, חדרים נקיים ומיקום מרכזי.

מלון מרקיור קולמר סנטר אונטרלינדן

מלון Hostellerie Le Marechal הוא מלון המדורג בדירוג של 4 כוכבים בעיירה קולמר וממוקם ברובע וונציה הקטנה הציורי והמפורסם, מרחק קצר מהתעלה ומשוק חג המולד המפורסם של קולמר.  

מקום הלינה Gîte Le Six H ממוקם בעיירה אנדושליים, כ-5 ק”מ מקולמר. המקום כולל בית המתוכנן בקפידה, תוך חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר, חמאם וסאונה ומעוצב עד הפרט האחרון.
מקום נבדק והומלץ על ידי טלי חברת קבוצת הפייסבוק שלנו.
* ניתן להזמין ארוחת בוקר בעלות נוספת

Gîte Le Six H

מקום הלינה Chambres d’hôtes Château De Grunstein ממוקם בתוך טירה אמיתית על דרך היין אשר נבנתה במאה ה16 ושופצה על ידי הבעלים שהפכו אותו למקום לינה מרשים המאפשר לאורחים להרגיש ממש כמו מלכים. המקום נמצא בערך באמצע הדרך שבין העיר שטרסבורג לעיירה קולמר.

טירת שאמברס ד'הוטס שאטו דה גרונשטיין

מקום הלינה Les Loges de l’Ecomusée D’Alsace ממוקם בתוך המתחם המוזיאון הפתוח שבאלזס ומאפשר למתעניינים לינה בבית אלזסי מסורתי.

Les Loges de l'Ecomusée D'Alsace

מקום האירוח Kanzel Residences הוא מתחם דירות הממוקם על דרך היין בקרבת העיירה ריקוויר. המקום יושב על גבעה גבוהה, עם נוף פנורמי מרשים וכולל בריכת שחיה מרכזית, דירות גדולות ומאובזרות עם מטבח מלא ושירות מעולה.

קאנזל רזידנסז

מלון Ibis Aéroport Bâle Mulhouse הוא מלון נקי ומומלץ הממוקם במרכז העיר סן לואי ובמרחק נסיעה של כ-10 דקות משדה התעופה באזל – מולהאוס. המלון מציע שירותי שאטלים מ/אל השדה מה שמאפשר החזרת הרכב השכור בצורה נוחה יום לפני הטיסה.

מלון איביס אירפורט

מלון Mercure Bale Mulhouse Aeroport  הוא מלון הממוקם באזור שדה התעופה בבאזל ובמרחק של כ-10 דקות נסיעה מהנמל. המלון הוא מלון נקי ומטופח בו תוכלו למצוא בריכה מקורה, סאונה וחדר כושר. כמו כן המלון מציע שירותי שאטלים מ/אל השדה מה שמאפשר החזרת הרכב השכור בצורה נוחה יום לפני הטיסה.

מלון בריט איירפורט

לא מצאתם מקום לינה רצוי? השתמשו במפה הדינמית שלנו ותוכלו למצוא אחד בקלות

Booking.com

אז מה היה לנו?

תודה שהצטרפת

המידע שביקשת כבר בדרך!
במידה ולא מצאת אותו בתיבה הראשית כדאי לבדוק גם בתיבת קידומי המכירות או הספאם (גם זה קורה לפעמים)
כמובן לא לשכוח להוציא אותו משם, כדי שתוכלו לקבל גם את שאר החומרים שהבטחתי לשלוח לכם

מתעניינים ביער השחור?

הצטרפו אלינו לקבוצת הפייסבוק ונשמח לעזור.

מתעניינים ביער השחור?

למה להתלבט לבד? הצטרפו אלינו לקבוצת הפייסבוק ותוכלו לשאול את מי שכבר ביקר במקום.