מקומות לינה באזור הינטרצארטן וברייטנאו

מקומות לינה בהינטצרטן

הינטרצארטן (Hinterzarten) וברייטנאו (Breitnau) הם יישובים הממוקמים במרחק נסיעה קצר מאזור אגם טיטיזה ובקרבת ערוץ רוואנה שלוכט ונחשבים למקום לינה מומלץ באזור היער השחור.
ההגעה לישובים אלו עוברת דרך כביש 31, כאשר בסמוך לאזור רוואנהשלוכט תעברו בפנייה חדה הנחשבת לעקומה החדה ביותר ביער ועל כן הקפידו לנסוע בזהירות. בהמשך הדרך (לכיוון פרייבורג) תוכלו לראות פסל צבי מפורסם (Hirschsprung) הממוקם על צלע ההר, הפסל נבנה במיקום בו על פי האגדה צבי מפואר נמלט מציד של אחד האבירים שחיו במקום ובמהלך הבריחה זינק מעל התהום בזינוק אדיר ובכך ניצל מהציד.

בהינטרצארטן תמצאו כפר נופש אשר סביבו קיימים מסלולי הליכה יפים כולל את שביל הגמד פלחטל ובברייטנאו תמצאו כפר קטן הממוקם בגובה של כ1000 מטר המוקף בנופים ובחוות ציוריות.

האזור בו ממוקמים היישובים מומלץ מאוד לטיולי כוכב באזור היער השחור בגרמניה.

הערה: לפני הזמנת מקום לינה מומלץ לקרוא את הטיפים שלנו בקישור טיפים להזמנת מקום לינה ביער השחור גרמניה.

מקום לינה זה ממוקם באזור ברייטנאו, מדורג בדירוג של 4 כוכבים וממוקם ממש בסמוך לערוץ רוואנהשלוכט המרשים, שעון קוקיה גדול, וחנויות לשעוני קוקיה ולניפוח זכוכית וממוקם במרחק נסיעה של קצר מאגם טיטיזה כך שהוא מתאים מאוד לטיולי כוכב.
בתקופת חג המולד מתקיים באזור המלון (מתחת לעמודי מסילת הרכבת) שוק חג מולד יפה ומרשים. 

Hotel Hofgut Sternen

ראבנה לודג’ (מוכר גם כרוואנה לופט) מקום לינה משפחתי הממוקם ממש בתחילת מסלול רוואנה שלוכט. במקום תמצאו דירה גדולה מאוד מאובזרת ומעוצבת הכוללת מטבח ופינת אוכל גדולים, מכונת כביסה, נחל הזורם מחוץ לדירה ועוד. 

מתאים בעיקר למי שמחפש מקום לינה שקט בקרבת הטבע.

ראבנה לודג'

מקום אירוח הממוקם בהינטרצארטן וכוללות דירות מאובזרות ומעוצבות אשר בחלקן ניתן למצוא גם מטבחון.

הדירה ממוקמת במרחק נסיעה קצר מאזור אגם טיטזיה וממוקם בסמוך לאגם קטן, סופרמרקט מקומי ומאפיה.

מלון קייזרס טאנה הוא מלון בדירוג 4 כוכבים הממוקם באזור ברייטנאו. המלון כולל אזור בריכה וספא אלגנטי, מסעדה וטרקלין נעימים, וכן גן מרווח עם מגרש משחקים לילדים.

Kaisers Tanne

מקום לינה בהינטרצארטן מדורג בדירוג של 3 כוכבים ונמצא בניהול משפחתי עם צוות שירותי ומאיר פנים אשר ישמח לעמוד לרשותכם. החדרים במקום נקיים, מאובזרים ומוגשת בו ארוחת בוקר עשירה.

מלון סונה גרני

מלון פארקהוטל אדלר בבהינטרזארטן הוא מלון המדורג בדירוג של 5 כוכבים ובו תוכלו למצוא מתחם ספא ענק הכולל בריכה חיצונית ובריכה מקורה מחוממת, אמבט עיסוי, סאונות, אמבט אדים, סולריום, חדר כושר ומרכז בריאות ויופי, להנאתכם.

מלון פארקהוטל אדלר

מקום האירוח פריאנהאוס פריי 1 הממוקם בבהינטרזארטן הוא חלק משני מתחמים המנוהלים על ידי ישראלים לשעבר, דוברי עברית מה שמאוד מקל על ההתנהלות מולם ועל ההבנה שלהם לצרכי הישראלים. החדרים במקום גדולים ומכילים מטבח מאובזר.

המתחם השני של המקום ממוקם באזור טיטיזה ונקרא Ferienhaus Frei 2

פריאנהאוס פריי 1

מקום אירוח חדיש, מתוחזק, נקי ומרוהט בטוב טעם, אשר כולל מטבחון מאובזר במלואו וגישה לסאונה במתחם.

שימו לב: כשבוע לפני ההגעה למקום תקבלו קוד איתו תוכלו לפתוח את התיבה בה ימתין עבורכם המפתח למקום. אורחי המקום אף נהנים מחניה פרטית ותת קרקעית.

מלון זילברדיסטל ממוקם בכניסה לעיירה הינטרזארטן ונמצא בבעלות משפחתית עם שירות נפלא. החדרים במקום חדרי המלון מרוהטים בסגנון קלאסי ובמקום מוגשת ארוחת בוקר עשירה.

מלון זילברדיסטל

מלון אם אדלרווג 9 בהינטרזארטן הוא מלון במיקום מצויין המדורג בדירוג של 4 כוכבים. החדרים במלון מרווחים ונקיים ומוגשת בו ארוחת בוקר הכוללת גם שוקו וקרונפלקס לילדים. המלון ממוקם במרחק של כ50 מטר מתחנת הרכבת שבמקום.

מלון אם אדלרווג 9

מלון אימברי הוא מלון בהינטרזארטן המדורג בדירוג של 3 כוכבים, בניהול משפחתי.

המלון ממוקם במרחק הליכה של כ-5 דקות מתחנת הרכבת שבמקום ומציע לאורחים במקום חדרים גדולים אם כי מעט מיושנים וארוחת בוקר.

מלון אימברי

לא מצאתם מקום לינה רצוי? השתמשו במפה הדינמית שלנו ותוכלו למצוא אחד בקלות

Booking.com

אז מה היה לנו?

תודה שהצטרפת

המידע שביקשת כבר בדרך!
במידה ולא מצאת אותו בתיבה הראשית כדאי לבדוק גם בתיבת קידומי המכירות או הספאם (גם זה קורה לפעמים)
כמובן לא לשכוח להוציא אותו משם, כדי שתוכלו לקבל גם את שאר החומרים שהבטחתי לשלוח לכם

מתעניינים ביער השחור?

הצטרפו אלינו לקבוצת הפייסבוק ונשמח לעזור.

מתעניינים ביער השחור?

למה להתלבט לבד? הצטרפו אלינו לקבוצת הפייסבוק ותוכלו לשאול את מי שכבר ביקר במקום.