רכבת ההרים הכוכב הכסוף בפארק אירופה

רכבת ההרים סילבר סטאר

מתקן Silver Star בפארק אירופה

רכבת ההרים סילבר סטאר (Silver Star) בפארק אירופה היא אחת מרכבות ההרים המרגשות ביותר בפארק אירופה. רכבת ההרים המהירה והמרשימה הזו מציעה למבקרים חווית רכיבה מלאת אדרנלין, עם ירידות תלולות, פניות חדות ומהירות אדירה שמעלה את רמת הריגוש לשיאים חדשים.

הרכבת נחשבת לאחת מרכבות ההרים הגבוהות והמהירות באירופה, היא מספקת למבקרים נוף פנורמי מדהים של הפארק והסביבה בזמן שהם טסים במהירות דרך השמיים. העיצוב המודרני והטכנולוגיה המתקדמת של הרכבת מבטיחים שהרכיבה לא רק תהיה מרגשת, אלא גם בטוחה ונעימה.

עם גובה מרשים של כ-73 מטרים, מהירות מקסימלית של כ-130 קמ”ש ותאוצה של 4G, סילבר סטאר מבטיחה נסיעה שלא תישכח. הרכבת נועדה להעניק לנוסעים את התחושה המוחלטת של הנאה, כאשר הם נסחפים בין ירידות תלולות, פניות חדות וקטעים של מהירות מרהיבה.

מה שמייחד את סילבר סטאר הוא לא רק המהירות האדירה והגובה המרשים, אלא גם הדיוק ההנדסי של המסלול. כל פנייה, כל עלייה וכל ירידה תוכננו בקפידה כדי להעניק את המינון המדויק של ריגוש, בטוחות ונוחות. המסלול מוביל את הנוסעים דרך נופים עוצרי נשימה, מספק תצפית מדהימה על הפארק והסביבה מהגבהים הגבוהים ביותר.

הרכבת נועדה לאוהבי הרפתקאות ולמחפשי ריגושים, והיא מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שנוסע בה.

שימו לב: קיימת מגבלת רוחב אשר ניתן לבדוק בכניסה למתקן.

אז מה היה לנו?

תודה שהצטרפת

המידע שביקשת כבר בדרך!
במידה ולא מצאת אותו בתיבה הראשית כדאי לבדוק גם בתיבת קידומי המכירות או הספאם (גם זה קורה לפעמים)
כמובן לא לשכוח להוציא אותו משם, כדי שתוכלו לקבל גם את שאר החומרים שהבטחתי לשלוח לכם

מתעניינים ביער השחור?

הצטרפו אלינו לקבוצת הפייסבוק ונשמח לעזור.

מתעניינים ביער השחור?

למה להתלבט לבד? הצטרפו אלינו לקבוצת הפייסבוק ותוכלו לשאול את מי שכבר ביקר במקום.