רכבת הרים עם מציאות מדומה בפארק אירופה

רכבת הרים וירטואלית

מתקן Alpenexpress Coastiality בפארק אירופה

נסיעה ברכבת הרים אלפינית בשילוב של שימוש במשקפי מציאות מדומה. לפני העלייה למתקן תוכלו לבחור בביתן שבכניסה את הסרט אותו תרצו להציג במהלך הנסיעה, לאחר מכן כאשר תגיעו לעמדת המשקפיים תקבלו את משקפי המציאות המדומה אותם תרכיבו במהלך הנסיעה.

ה-Alpenexpress Coastiality מציעה שני סוגים של חוויות: נסיעה קלאסית ברכבת ההרים הנקראת Alpenexpress Enzian , או נסיעה עם משקפי מציאות מדומה שמוסיפים ממד חדש ומרגש לחוויה. ברגע שהמבקרים יושבים במושבים ומתחילים את הנסיעה, הם נכנסים לעולם מופלא של פנטזיה והרפתקה.

בחוויית ה-VR, הטכנולוגיה המתקדמת של משקפי ה-VR מאפשרת למבקרים לחוות את המהירות והפניות הקטלניות של רכבת ההרים, תוך כדי שהם נסחפים לעולמות ויזואליים מרהיבים שמשתנים ומתפתחים עם כל פנייה, עלייה או ירידה.

רכבת ההרים הזו מתאימה למשפחות, חובבי הרפתקאות, רו לאלו המחפשים חוויה מיוחדת שלא ניתן למצוא במקום אחר. היא מציעה רמת ריגוש בינונית, ולכן היא פופולרית בקרב קהלים מגוונים. האטרקציה ממוקמת באזור האוסטרי של הפארק, קרוב למגוון אטרקציות אחרות ואזורי מנוחה נעימים, כך שהמבקרים יכולים לתכנן את יומם בפארק בצורה שתאפשר להם ליהנות ממגוון פעילויות.

שימו לב לא מעט מדווחים על בחילות בסוף הנסיעה כך שכדאי לקחת זאת בחשבון.

אז מה היה לנו?

תודה שהצטרפת

המידע שביקשת כבר בדרך!
במידה ולא מצאת אותו בתיבה הראשית כדאי לבדוק גם בתיבת קידומי המכירות או הספאם (גם זה קורה לפעמים)
כמובן לא לשכוח להוציא אותו משם, כדי שתוכלו לקבל גם את שאר החומרים שהבטחתי לשלוח לכם

מתעניינים ביער השחור?

הצטרפו אלינו לקבוצת הפייסבוק ונשמח לעזור.

מתעניינים ביער השחור?

למה להתלבט לבד? הצטרפו אלינו לקבוצת הפייסבוק ותוכלו לשאול את מי שכבר ביקר במקום.